wtorek, 16 marca 2010

17. Pierwsze szydełkowe twory :)


Ostatnimi czasy cały mój czas zajmuje ogród i coś co mnie bardzo wciągnęło - szydełkowanie. Książki, które dostałam od Joli są znakomite, siadam sobie z nimi na słoneczku i dziubię oczko do oczka, słupek do słupka.. Pierwszych ściegów nie pokażę, są zbyt śmieszne :D Zaczęłam od nauki szydełkowania półsłópków, słupków, słupków nawijanych, nawijanych wielokrotnie, krzyżowanych, pikotek, pęczków i innych takich.. Wyszedł mi całkiem spory szalik z tego :D Zachowam go dla przyszłych pokoleń, aby było z czego się kiedyś pośmiać.

Później przeszłam do robienia "czegoś" na bazie kółka, tutaj już wychodziło mi całkiem nieźle, oto próbki, pierwsze szydelkowe kwiatuszki:







Następnie spróbowałam połączyć dwa kolory włóczki.. Tutaj można głośno się śmiać:



Ale już kwadracik jednym kolorem wyszedł mi całkiem całkiem.. Może nie do końca przypomina kwadrat, ale już blisko ;)



Teraz proszę o krytykę i wytykanie mi błędów :) Bo jak wiadomo, na błędach człowiek uczy się najlepiej, a ja nie chcę brnąć dalej w koślawe szydełkowanie. Szydełko jest bardzo wciągające, podoba mi się zwłaszcza to, że z kawałka nitki szybko coś powstaje, znacznie szybciej niż haftowany obrazek :)



środa, 20 maja 2009, gajeczka84




Komentarze

xgalaktyka
2009/05/20 12:44:26
Twory wspaniałe niezaprzeczalnie:) To naprawdę pierwszy raz ???
Trudno uwierzyć...jak dla mnie wytrawna szydełkowniczka:)
Spróbuj zrobić kilka kwiatuszków z cieńszej nici ... myślę ,że szydełkoszybko Cię wciągnie:)
Pozdrawiam:)
-
rosse5
2009/05/20 18:18:17
Gajeczko - fantastycznie:) to kiedy moge przyjechać na lekcję? ;) jak juz skończę egzaminy to może też spróbuję - tylko muszę poszykać dobrych książek:)
-
blogagnieszki
2009/05/20 19:44:12
ja krytykować nie będę, bo na szydełku robić nie umiem, zresztą myślę, że nawet nie ma co krytykować, bo maleństwa są śliczne :)
-
ulla-hafcik
2009/05/24 16:56:18
Aniu, Twoje twory są śliczne i bynajmniej to nie golaski jak u mnie :))... ciekawa jestem czy z tych tworków powstanie podusia, czy zupełnie coś innego...
-
ulla-hafcik
2009/05/24 16:58:33
Gajeczko wybacz, pomyliłam Twoje imię, tak mi przykro... szkoda że nie mogę naprawić tego błędu... wybaczysz gapie ? :))
-
blasiuk
2009/05/28 18:46:36
A co tu krytykować ? Są super !!! :)
-
Gość: madziena, host-89-231-99-217.warszawa.mm.pl
2009/06/01 22:04:00
cudnie po prostu cudnie, zaskakujesz mnie coraz bardziej :)))
chętnie nauki z szydełka u Ciebie pobiorę :)))
-
gajeczka84
2009/06/16 17:58:20
Dziękuję dziewczyny za tak miłe komentarze! Ja się dopiero szydełka uczę.. a tyle bym już chciała umieć!
Ula - nic się nie przejmuj, nie mam najmniejszego zamiaru gniewać się na Ciebie :)