wtorek, 16 marca 2010

18. Dostałam igielnik!


Wczoraj wieczorem w domu czekała na mnie przesyłka od Kamili, w ramach wymiany igielników zorganizowanej przez Edę :) Otworzyłam kopertę i co? Cudowne biscornu! Dziękuję Ci Kamilo :) Trafiłaś idealnie, zarówno z kolorami (cieniowana mulinka, odcienie brązu, rude - piękne) jak i z formą, biscorny bardzo mi się podobają! Zresztą pochwalę się zdjęciami - przód igielnika, z moim inicjałem - B jest śliczne, bardzo ozdobne a jednocześnie czytelne, rewelacja :)



I druga strona igielnika - również śliczna i jak starannie wyszyta! Tak samo brzegi - wiem doskonale ile cierpliwości potrzeba przy ich zszywaniu, Kamilo - śliczna praca :)



Oprócz igielnika do przesyłki dołączona była karteczka oraz pyszna czekolada (niestety, ja i czekolada.. nie dotrwała ona do zdjęć ;)) i okazało się, że Kamila studiuje w tym samym mieście, w którym i ja rok temu skończyłam studia - w pięknym Krakowie :)

/>

Raz jeszcze bardzo Ci Kamilo dziękuję za prezent, trafiłaś dokładnie w to, co lubię! I nic się nie martw, że późno! Eda napisała - posyłamy na początku czerwca - więc ja sobie coerpliwie czekałam. Sama swoją przesyłkę posłałam dopiero wczoraj po południu, mam nadzieję że szybko dotrze do adresatki.

piątek, 05 czerwca 2009, gajeczka84




Komentarze
ulla-hafcik
2009/06/05 18:13:01
Nie natrafiłyśmy na siebie... ale biskornu mamy cudne, Twoje bardzo mi się podoba... w biskornu w szczególności podoba mi się kształt, i to jak jest połączony :) pozdrawiam :)
-
ka-milla
2009/06/05 19:45:40
bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona:)
wzór B musiałam troszkę po mojemu przerobić, bo nie chciał się zmieścić, mam nadzieję, że nie widać;)
pozdrawiam serdecznie, Kraków też
-
blogagnieszki
2009/06/06 16:24:56
dostałaś śliczne biscornu i kolorystyka faktycznie wspaniała :), a ja myślałam, że już nam gdzieś zaginęłaś :PP
-
eda-1
2009/06/08 10:35:31
Piękny igielniczek dostałaś:) A jaki piękny zrobiłaś! Jest już u mnie:) Bardzo, bardzo Ci dziekuję:)))
-
kreatywka86
2009/06/15 22:19:16
sliczne to biscornu, szczesciara z Ciebie :)
-
alexls
2009/06/16 18:51:58
Bardzo ladne igielniki! I ten wykonany przez Ciebie i ten dla Ciebie:)