wtorek, 16 marca 2010

10. Pachnące zioła


Herbatka powoli nabiera smaku, na kawę nie mam czasu, więc stoi w miejscu. Tak, nałogowcem jestem. A kolejny mój nałóg to zioła i przyprawy. Lubię gotować, ale są to raczej sprawdzone przepisy niż eksperymenty. I nie potrafię się obyć bez pachnących przypraw, zwłaszcza ziół. Mam je nie tylko w słoiczkach, ale i w ogródku, jak i wysiane niedawno w doniczkach na parapecie. Dlatego po prostu muszę mieć ten piękny obrazek w kuchni:



Wybrałam drobną kanwę, Aidę 18 w kolorze ecru, choć nie widać tego niestety na zdjęciu. W oryginale jest podana Aida 14, ale nie chcę aby jeden obrazek zajmował mi pół ściany :) Na razie niewiele jest do pokazania, pachnie dopiero fragment listka laurowego. Wydaje mi się że ta praca będzie bardzo długo rosnąć :D



W wiosennym słońcu, podczas pierwszego opalania powstał jeszcze ten uroczy aniołek. Mam nadzieję że wkrótce dotrze do nowej właścicielki i że jej się spodoba. Oby Poczta Polska zaskoczyła mnie tym razem pozytywnie!



czwartek, 09 kwietnia 2009, gajeczka84




Komentarze

ania.935
2009/04/09 15:48:38
Mmmmm... aż zapachniało świeżymi ziółkami
Rzeczywiście jesteśmy z tej samej okolicy. Dokładnie to mieszkam w Woli Rzędzińskiej może wiesz gdzie to jest?
-
ewkaka19
2009/04/09 16:50:31
Już zaczyna pachnieć liść laurowy. Aniołek uroczy
-
rosse5
2009/04/09 21:08:55
Prawie czuję ich zapach:) Pięknie się zapowiada:)
-
Gość: madziena, host-89-231-99-217.warszawa.mm.pl
2009/04/11 17:14:00
Anioł dotarł do nowej właścicielki :))) zaskoczona jestem ogromnie!!!! On jest cudny a Ciebie Gajeczko chyba właśnie Anioły mi zesłały :)))) DZIĘKUJĘ!!!!
-
blasiuk
2009/04/12 19:42:02
Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
pełnych wiary, nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju,
serdecznych spotkań w gronie rodziny
i wśród przyjaciół
oraz wesołego "Alleluja":)
Beata
-
gajeczka84
2009/04/15 13:41:13
Aniu - ja jestem z okolic Dębicy. A Twoją miejscowość mijam zawsze jadąc pociągiem do Krakowa, nie mylę się, prawda?
Ewka, Rosse - dziękuję :)
Madziena - nie wiem czy Anioły mają coś ze mną wspólnego, ale ja tak jak i Ty je uwielbiam, a szycie tego aniołka dla Ciebie to była sama przyjemność! Tak samo zresztą jak i metryczki :) Czekam na zdjęcie po oprawie.
Blasiuk - dziekuję za pamięć i za życzenia :) Niestety spóźniłam się, aby odpisać w czasie świąt. Ale miło, że o mnie pomyślałaś :)
-
ania.935
2009/04/15 21:22:41
Oj jak fajnie! Na pewno bo tylko tą trasą jadą te pociągi. Nasza stacja niestety nie za bardzo reprezentacyjna ale dobrze że w ogóle funkcjonuje...