poniedziałek, 22 marca 2010

39. Nowy rok, nowe hafty - tulipany

A co tam, zacznę kolejny obrazek. Wzór, który dawno już mi się spodobał, śliczne tulipaki, taki wiosenny akcent w moim wyszywaniu:



Wybrałam drobną kanwę - chyba 20ct, pokratkowałam:



I wychodzi na to że obrazek będzie ładnie pasował do ramki w formacie A4. Muszę uzupełnić zapasy muliny, bo mam tylko kilka kolorów do tego obrazka. Tymczasem powstały już pierwsze krzyżyki:



Jak ja lubię takie hafty - półkrzyżyki, kreskowanie - pierwszy plan z mocniejszymi kolorami i drugi - jakby tło. Czas jaki sobie wyznaczam, to powiedzmy koniec roku :)

Pomiędzy jednym a drugim pomysłem mam zamiar skończyc obrazek z ziołami. Niedawno wyrosła na nim szałwia:



Ustawiłam się też w kolejce po ślicznego czarnego kociaka u Sabinki:



Aniu (Rosse5) a tak wyszły moje ciasteczka cytrynowe - już ich prawie nie ma, pyszności :)



czwartek, 18 marca 2010, gajeczka84




Komentarze
blogagnieszki
2010/03/19 00:36:14
uwielbiam tulipany i myślę, że tak długo nie będziesz ich haftować :). Mniam ciasteczka wyglądają bardzo apetycznie :).

Brak komentarzy: