wtorek, 16 marca 2010

35. Koniec zaniedbywania bloga.


To moje nowe postanowienie. Może nie dzieje się zbyt wiele na polu robótkowym, ale nazbierało się troszkę do pokazania. Co motywuje do odnowienia mojej sympatii do serwisu blox ;) Troszkę się na niego gniewałam, bo zacinał się nieludzko przy wstawianiu zdjęć, ale postanawiam wykazywać się większą do niego cierpliwością!

Na początek pochwalę się jaką przepiękną paczuszkę dostałam z okazji dnia kobiet, w wymiance organizowanej przez Agnieszkę.

Prezent przyszedł do mnie z drugiego końca Polski, od Marty, która podpisuje się bardzo fajnym nickiem - Pocieszna. Prezentem jestem zachwycona! Jakże by mogło być inaczej, całość pięknie wykonana i rewelacyjnie dobrane kolory.. wszystkim pokazuję i chwalę się! A oto co dostałam – paczka kolorowo przystrojona, aż się pan listonosz zdziwił, pierwszy raz taką kolorową przesyłkę przynosił – mi też bardzo się podoba, pomysł wart zapamiętania, ale długo nie mogłam się w nią wpatrywać, ciekawiła mnie zawartość :D



A w środku.. Tylko spójrzcie, świetne korale, z elementów drewnianych i filcowych! To prezent w moim ulubionym kolorze brązowym. W końcu mogłam podtykać tych kuleczek, które podziwiam na wielu blogach, ale których nigdy nie miałam w swoich rękach :) Drewno też bardzo lubię w biżuterii, a to połączenie bardzo ale to bardzo mi się podoba:



I zbliżenie na te filcowe cudeńka:



Prezentem z motywem kwiatowym okazał się notesik z fiszkami, oj przydatna to rzecz dla mnie! Ciągle zapisuję gdzieś coś o niciach, kanwach, obrazkach, daty, symbole.. Tylko troszkę mi szkoda odklejać fiszki z tego notesu, bo tak ładnie w całości wygląda :)




Piękne prezenty dostałam, Marto, bardzo ale to bardzo Ci dziękuję :) Sprawiłaś mi wiele radości i jeszcze sprawisz, kiedy będę „używać” tych prezentów.



Wiem już, że mój prezent dotarł do adresatki, a była nią Marzanna.

Oto co przygotowałam - Notes i zakładka do książek, wszystko w kolorach zieleni - jak życzyła sobie Marzanna :)



czwartek, 11 marca 2010, gajeczka84




Komentarze
blasiuk
2010/03/11 18:37:54
Piękne prezenty- wykonane i otrzymane !! :)
-
Gość: ula-n, 77-254-169-41.adsl.inetia.pl
2010/03/12 10:00:14
Gajeczko... jak dawno się " nie widziałyśmy" ... ja też zaniedbywałam swój blog :((( przez to straciłam zaufanie u wcześniejszych znajomych :( nawet do organizowanej przeze mnie zabawy zapisały się osoby , które cieszę się, że mogłam poznać... tylko dwie brały udział, które znałam wcześniej...przykre to...a le pewnie sobie zasłużyłam :(Odnalazłam Cię przez Anię z Cudów- wianków... i bardzo się z tego cieszę :))))
Widziałam Twoje zdjęcia zimowe ... piękne... sopel... takiego jeszcze nie widziałam... olbrzym :)
-
gajeczka84
2010/03/12 17:48:25
Beatko - Dziękuję :)
Uleńko, cieszwe się bardzo że mnie znalazłaś. No cóż, internetowy świat bywa często bardziej brutalny niż ten prawdziwy, czas płynie w nim 3 razy szybciej niż w rzeczywistości, a ludzie w natłoku informacji i danych.. zapominają. Ale zawsze można się ponownie odnaleźć :) A ten sopel gigant powstał na ulu, tak sobie z niego wisiał i wisiał chyba z 2 tygodnie :)
-
blogagnieszki
2010/03/16 00:24:59
Basiu dostałaś śliczny prezent, też lubię brązowy :). Ty dostałaś niespodziankę od Marty, a ja jej wysyłałam :).
Ty też przygotowałaś super niespodziankę :).