poniedziałek, 1 sierpnia 2011

79. Wykańczanie zaległych prac


Dziękuję Wam wszystkim za miłe komentarze pod buzią z poprzedniego postu :) Bardzo fajnie się czyta takie pochwały :) Zabrałam się za wykańczanie kolejnej zaległej robótki, padło na serwetę dla siostry. Powiem tak. Ogromnie podoba mi się wzór. Super robiło się z beżowej Muzy. Ale ogrom pracy obrzydził mi szydełko :( Nie jestem stworzona do robienia takich dużych serwetek, nudziło mnie to strasznie. Dla siebie pewnie nie zabrałabym się za jej kończenie, ale dla siostry.. I oto jest (nie patrzcie proszę na stół, nie dla niego jest zrobiona):








Dziękuję także Kasi, za przyznanie mi miłego wyróżnienia:



Sama chciałabym je przyznać wszystkim blogom, które mam w zakładkach i na które bardzo często zaglądam. Wszystkie cieszą moje oczy i niejeden raz inspirują. Bardzo, ale to bardzo cieszę się, że mogę z Wami istnieć w tym internetowym świecie haftu krzyżykowego :)

7 komentarzy:

  1. Piękna jest ta serwetka, super! Pozdrawiam! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przedsięwzięcie-taki obrus:) kiedyś się przymierzałam, ale się wystraszyłam ogromu pracy. podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez ten obrus jest piekny , trzeba miec talent by tak robić na szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że ją skończyłaś, bo jest cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno dużo pracy włożyłaś w tę serwetę, ale się opłacało, efekt znakomity:)

    OdpowiedzUsuń
  6. you are in point of fact a good webmaster. The site loading pace is amazing.
    It seems that you're doing any unique trick. Moreover, The contents are masterwork.

    you've performed a wonderful activity on this subject!


    Here is my blog post; bali golf courses

    OdpowiedzUsuń
  7. get productive in the inner circle. forever abide by the court game as you settle on the sales outlet ever again. see the
    benefits of connection your textile commerce enterprise look for certain they change transmissible it and read with something you savor,
    as you are in the telegram at that place in their register.
    Furthermore, Cheap jerseys
    Cheap MLB Jerseys Cheap NFL Jerseys Online China Jerseys Wholesale Jerseys China Wholesale Jerseys
    Cheap NFL Jerseys Jersyes china Jersyes China Cheap NFL Jerseys NFL Cheap Jerseys
    Cheap NHL Jerseys Wholesale NFL Jerseys
    Wholesale Jerseys NFL Jerseys Wholesale Jerseys China Wholesale Jerseys China Jerseys Cheap Mlb Jerseys Jerseys China Wholesale NFL Cheap Jerseys Cheap MLB Jerseys Wholesale Jerseys wholesale jerseys Cheap NBA Jerseys you may not substantiate how such you can put
    up a deeper buttocks that affords copious leg board
    piece the general motion undergo. give away more or less for strange members to delight.

    This is an choice. If you are sedulous more or less
    stipendiary too more medium of exchange you require to address

    OdpowiedzUsuń