czwartek, 16 września 2010

44. Nowe blogowanie

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających :)
Trochę czasu mi to zajęło, ale w nowe miejsce przeniosłam wszystkie posty z poprzedniego bloga, łącznie z komentarzami. Chcę zachować je na pamiątkę, mam nadzieję że nie znikną w wirtualnej bezkresnej przestrzeni, co w serwisie blox byłoby zapewne możliwe. Tutaj jakoś wszystko jest bardziej czytelne, przyjazne, nic się nie zawiesza, serwis jest zawsze dostępny. Dość chwalenia. Zostałam zaproszona przez Adzię1313 do zabawy "Lubię", zatem niech będzie to pierwsza notka w nowym miejscu. Oto 10 rzeczy, które lubię:
-spotkania z przyjaciółmi
-haftowanie
-czytanie książek
-szydełkowanie
-słuchanie muzyki
-kupowanie nitek, kordonków i innych "dziadostw do robótek"
-gotowanie
-długie trasy w Bieszczadach
-jazdę na rowerze
-słodycze
-lubię nie być na diecie.

A do zabawy nie zapraszam nikogo bo wszyscy już byli, ja jestem na szarym końcu ;)

3 komentarze:

  1. Widzę, że nie tylko ja się przeniosłam z bloxa :)
    Witam w nowym miejscu!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... czyli teraz tutaj trzeba Cię odwiedzać :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja tu ładnie i przytulnie :) będę zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń