wtorek, 16 marca 2010

33. Poświątecznie


Święta, święta i po świętach. Jaki to był piękny czas :) Rodzinny, domowy, pachnący pysznym jedzonkiem, choinką.. Wspominając, fotki karteczek rozesłanych do przyjaciół:







Środkowa karteczka to moja ulubiona, choć spędziłam nad nią chyba najwięcej czasu. Schemat do tego uroczego wzorku pochodzi z tego bloga gdzie podglądam i zachwycam się talentem pewnej Pani.

Dziękuję Wam Dziewczyny ślicznie za życzenia świąteczne, zarówno tutaj na blogu, jak i na poczcie :)

Posylwestrowo - po balu zapewne, złapałam zapalenie ucha środkowego, więc teraz leżę i kwiczę :( I dziubię po parę krzyżyków zaledwie.

Dziś zapisałam się jeszcze do wymianki, organizowanej przez Agnieszkę z okazji Dnia Kobiet. Szczegółowe informacje na Jej blogu:

http://agnieszkamd.blogspot.com/2010/01/moja-wymianka-na-dzien-kobiet.html

Na pewno będzie sympatycznie, a czasu jest sporo, czekam teraz niecierpliwie na losowanie, aby zacząć obmyślać co i dla kogo zrobić :)

piątek, 08 stycznia 2010, gajeczka84



Komentarze
blogagnieszki
2010/01/08 17:00:20
karteczki są cudne, wszystkie :), mam nadzieję, że ucho przestanie szybko boleć :)
-
blogagnieszki
2010/01/28 21:34:21
Gajeczko zapomniałaś mi przesłać swój adres, który jest mi potrzebny do wymianki :)