wtorek, 16 marca 2010

23. Nowy haft


Przez lato mniej czasu bylo na haftowanie, a ze przyszla jesien, wieczory sa dluzsze i spokojniejsze - znalazlam wiec haft na ich wypelnienie. Ostatnio coraz bardziej podobaja mi sie storczyki, jeden juz nawet zdobi moj dom, wpadl mi w oko tez ten sliczny wzor znaleziony dzieki forum :)



Wyszywam go na bardzo drobniutkiej kanwie, dlatego tez praca powolutku sie posuwa. Ale widac juz dwa platki i jak na razie bardzo mi sie podoba. Szkoda tylko ze na zdjeciach nie widac dokladnie kolorow.. Zlewaja sie w jeden, a tak naprawde na tych platkach jest kilka odcieni koloru rozowo - wrzosowego, nie wiem jak inaczej go nazwac :) Widac go jedynie na bobinkach ;) I tyle samo jest na platkach kwiatu.



piątek, 25 września 2009, gajeczka84





Komentarze

jagnieszkak
2009/09/25 21:57:10
Przepiękne storczyki!!! jestem fanką tych kwiatów ale w takiej wersjii xxx jeszcze nie widziałam. Będę się przysiadac z kawusią:)
-
blogagnieszki
2009/09/29 16:34:42
oj dawno Cię nie było, mam nadzieję, że przy jesieni będziesz tutaj częściej, obrazek będzie cudny :)
-
asiakasia16
2009/10/15 22:02:57
Napewno bedą śliczne pozdrawiam swiatzmuliny.blox.pl
-
gajeczka84
2009/10/21 17:00:43
Oj tak, przy jesieni bede sie juz bardzo starac bywac tu czesciej :) dziekuje Wam, ze odwiedzacie ten blog :)
-
chica111
2009/10/21 18:36:57
Witaj !!!
Bardzo ładny wzór wybrałaś do wyszycia - zresztą wszystkie storczyki i orchidee są bardzo urokliwymi kwiatkami. Uważaj na oczy bo przy jesiennej aurze szybko oczy się męczą. Pozdrawiam Iza N-P.
www.golddust.pl