wtorek, 16 marca 2010

14. Niekrzyżykowy wpis


Mało czasu ostatnio oj mało na wszystko ;) Czas nadrobić zaległości.

Po pierwsze,dostałam od Ani wyróżnienie blogowe, które sprawiło mi ogromną przyjemność, dziękuję Aniu!



Swoje wyróżnienie przyznaję wszystkim Blogowiczkom, których linki mam w swoich zakładkach. Z przyjemnością zaglądam na Wasze blogi, prawie codziennie, czytam i oglądam co tam nowego u Was, podziwiam piękne prace.

Po drugie zapisałam się do wymiany igielników u Edy. Bardzo się cieszę, bo po raz pierwszy mogę wziąć udział w takiej wymiance! Już nie mogę się doczekać losowania, aby wiedzieć dla kogo będę robić igielnik i wybrać coś odpowiedniego. Oprócz wymiany Eda oferuje drogą losowania prześliczną torbę, którą sama uszyła! Może będę miała szczęście i padnie na mnie? Oto torba, zdjęcie oczywiście autorstwa Edy:



Po trzecie zostałam zaproszona przez Ulę do zabawy w 4, więc teraz na nią odpowiadam :)

4 MIEJSCA, W KTÓRYCH MIESZKAŁAM

Dom rodzinny, mieszkanie studenckie, wynajęte mieszkanie, domy sióstr :)

4 MIEJSCA, DO KTÓRYCH LUBIĘ WRACAĆ

Kraków, dom mojej Przyjaciółki, domy sióstr, własny domek :)

4 ULUBIONE POTRAWY

rosół z makaronem, kebab, pierogi z kapustą (dziś robię na obiad, mniam), kawa (może nie potrawa, ale uwielbiam)

4PASJE/HOBBY

krzyżyki, muzyka, książki, gotowanie


4 MIEJSCA, KTÓRE BYM ZWIEDZIŁA, GDYBYM MIAŁA MOŻLIWOŚĆ

Francja i Grecja, inne miejsca które chciałam już widziałam :) ale pewnie będę wracać

4 PROGRAMY, SERIALE, KTÓRE LUBIĘ

Gotowe na wszystko, Dr House, Zmierzch, Uwaga faceci

4 MIEJSCA PRACY

jak na razie to tylko zajmowałam się dziećmi, ale w 3 różnych miejscach i miałam praktyki studenckie w przedszkolu ;)

4 MARZENIA Z DZIECIŃSTWA

szczerze mówiąc, to nie pamiętam :)


4 ULUBIONE FILMY

ostatnio brak czasu, ale zachorowałam zarówno na książkę jak i na film Zmierzch - będzie o tym osobna notka

4 ULUBIONYCH WYKONAWCÓW MUZYCZNYCH LUB ZESPOŁÓW

Happysad, Tori Amos, KSU, Coma

4 RZECZY KTÓRE ROBIĘ PO WEJŚCIU NA INTERNET

sprawdzam pocztę, wiadomości na gg, zaglądam na swojego bloga i na blogi z linków, zaglądam na forum gazetowe

czwartek, 30 kwietnia 2009, gajeczka84




Komentarze

blogagnieszki
2009/04/30 11:35:02
dziękuję kochana za zaproszenie do zabawy :), a odpowiedzi udzieliłam już wcześniej (28.04) :), pozdrowionka papa
-
blogagnieszki
2009/04/30 18:12:25
to znowu ja :), zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
-
ulla-hafcik
2009/05/01 17:39:10
Hej, jak przygotowanie do zabawy ?
-
gajeczka84
2009/05/05 22:09:20
Agnieszko, wybacz, nie zauważyłam, że już odpowiadałaś. Dziękuję Ci za wyróżnienie!
Ula - mam już adres osoby, do której poleci mój igielnik, wiem już jak go zrobić i z czego, nawet pomalutku zaczęłam, także myślę, że jestem na dobrej drodze ;)